1
Remember to do 30 minutes of Lexia and
30 minutes of Freckle or Happy Numbers.
Recuerda de hacer 30 minutos de Lexia y
30 minutos de Freckle o Happy Numbers.
Journal Writing/ Diario
I am ______________.
Write big or little. Draw yourself.
I am ______________.
Escribe big o little. Dibújate.
Activity/ Actividad
Draw a picture of a rainy day.
Haz un dibujo de un día lluvioso.
2
Print
the book/ Imprime el libro
or
read it on the screen/ o leelo en la pantalla.
Then, choose 4
pictures and write sentences using:
I am __________.
Ask an adult to add ing at the end of the verbs.
Luego, escoge 4 fotos
y escribe oraciones usando:
I like to __________.
Pídele a un adulto que escriba ing al final de los verbos.
3
My Math- Volume 2- new book: pages 495-498
Use pennies to do a train taller than
the rocket.
Draw the train.
Usa centavos para hacer un tren más alto que el cohete.
Dibuja el tren.
Circle the taller object. Draw an x on the shorter
object.
If the objects are the same height, underline them.
Circula el objeto mas alto. Dibuja una x en el
objeto mas corto.
Si los objetos son de la misma altura, subráyalos.
Draw a tall object. Draw a short object.
Dibuja un objeto alto. Dibuja un objeto pequeño.
4
Practice writing look, was, play.
Look for the words.
Write sentences:
I look __________.
I was ___________.
I play ___________.
Practica escribiendo look, was, play.
Busca por las palabras.
Escribe oraciones:
I look __________.
I was ___________.
I play ___________.
No comments:
Post a Comment