Thursday, April 23, 2020

Thursday/ jueves 23


1

Remember to do 30 minutes of Lexia and
30 minutes of Freckle or Happy Numbers.

Recuerda de hacer 30 minutos de Lexia y
30 minutos de Freckle o Happy Numbers.



Journal Writing/ Diario

I am ______________.
Write a boy or a girl. Draw yourself.


I am ______________.
Escribe a boy o a girl. Dibújate.



Activity/ Actividad

Show how you look when you feel:
sad, happy, angry, afraid, sleepy, surprised and worried.


Muestra como te miras cuando estas:
triste, feliz, enojado, miedoso, adormitado, sorprendido y preocupado.



2



Color, cut and form words with am:
ram, yam, ham.

Colorea, corta y forma palabras con am:
ram, yam, ham.




3

My Math- Volume 2- new book: pages 489-492

Use pennies to do a train shorter and longer than the fish.
Draw the trains.

Usa centavos para hacer un tren más largo y mas corto que el pez.
Dibuja los trenes.



Circle the longer object. Draw an x on the shorter object.
If the objects are the same length, underline them.

Circula el objeto mas largo. Dibuja una x en el objeto mas corto.
Si los objetos son de la misma medida, subráyalos.



Use pennies to do a train shorter, longer and the same than the snake.
Draw the trains.

Usa centavos para hacer un tren más largo, mas corto y igual  que la serpiente.
Dibuja los trenes.



4

Topic 8: Spring and Growing Things- pages 8-9.

Circle the longer object. Draw an x on the shorter object.
Draw a picture of yourself as a baby.
Draw a picture of yourself as you are now.

Circula el objeto mas largo. Dibuja una x en el objeto mas corto.
Dibújate cuando eras un bebé.
Dibújate como eres ahora.




No comments:

Post a Comment