Wednesday, June 3, 2020

Wednesday/ miércoles 6-3


1


Remember to do 30 minutes of Lexia and
30 minutes of Freckle/ Happy Numbers.

Recuerda de hacer 30 minutos de Lexia y
30 minutos de Freckle o Happy Numbers.



Journal Writing/ Diario


I like to ______________.
What  do you like to do at school? write, read, talk, eat. Draw it.


I like to  ______________.
¿Que te gusta hacer en la escuela? write, read, talk, eat. Dibújalo.




Activity/ Actividad


Toss some toys in a empty box. How many can you put inside?


Tira juguetes en una caja vacía. ¿Cuantos puedes poner adentro?




2

Cut Isabella's letters and form her name.
Cut her photograph and draw a picture.
Write 2 sentences using: Isabella is _________.

Corta las letras de Isabella y forma su nombre.
Corta su foto y haz un dibujo.
Escribe 2 oraciones usando: Isabella is _________.



  



 3






My Math- Volume 1- old book: pages 191-194


Place small objects on the ten-frames to show numbers 15.
Count the aliens. Say the number. Trace the number.


Pon objetos pequeños en los cuadros de diez para mostrar 15.
Cuenta los extraterrestres. Di el número. Traza el número.




Count the objects. Say how many. Write the numbers three times.
5-6 Draw pictures to represent the numbers. Trace the numbers three times.

Cuenta los objetos. Di cuantos ves. Escribe los números tres veces.
5-6 Haz dibujos para representar los números. Traza los números tres veces.





Count the aliens. Say the number. 
Draw pictures to represent the number on the ten-frames.


Cuenta los extraterrestres. Di el número. 
 Haz dibujos para representar el número en los cuadrados de diez. 




4

Topic 10: Insects and Ecology- pages 6-7.


Count the insects and write the numbers.
Count the bees. How many bees are left? Write the number.


Cuenta los insectos y escribe los números.
Cuenta las abejas. ¿Cuantas abejas quedan? Escribe el número. 





No comments:

Post a Comment